top of page

חשיבות השיננית

היגיינה אוראלית מהווה את אחד המפתחות החשובים ביותר לבריאות הפה, ומלבד הקפדה על צחצוח השיניים בבוקר ובערב, חשוב גם להקפיד לבקר אצל שיננית באופן קבוע. בריאות השיניים והחניכיים לא רק שמשפיעה על בריאות הפה, אלא גם על הבריאות הגופנית בדרכים שרבים אינם מודעים אליהם. למרות שאנשים רבים דוחים את הביקור אצל השיננית שלהם בתירוצים כאלו ואחרים, חשוב למצוא את הזמן ללכת לניקוי יסודי של השיניים שיותיר אתכם עם חיוך רענן ופה בריא.


שיננית – למה אנו זקוקים לה?

בעוד שמרביתנו מקפידים ללכת לרופא שיניים כדי לטפל בבעיות שונות, כמו סתימות, רבים דוחים את הביקור אצל השיננית מפני שבעיניהם הטיפולים הללו פחות חשובים. החשיבה הזו היא שגויה מפני שלצד בריאות השיניים, חשוב לשמור גם על בריאות החניכיים, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם ביקור אצל שיננית מקצועית. שינניות כאלו תוכלו למצוא אצלנו במרפאה, והן יבצעו עבורכם ניקוי יסודי של הפלאק והמשקעים שמצטברים בין השיניים ולא יורדים בצחצוח רגיל. הסרת המשקעים הללו היא חשובה מאין כמוה מפני שהיא מסירה רובד של אבנית וגם מונעת הצטברות של חיידקים שגורמים לבעיות שונות, כמו הבל פה לא נעים, חניכיים נפוחות, דימומים ועוד. בנוסף, נתגלה כי חיידקים מסוימים בשיניים נודדים בזרם הדם אל עבר הלב ועלולים לגרום לבעיות לבביות, והגילוי הזה מדגיש פי כמה וכמה את הצורך בביקורים קבועים אצל השיננית שאסור לוותר עליהם כאשר יש בכך צורך.


מתי צריך ללכת לשיננית?

חוק האצבע בנוגע לביקורים אצל שיננית הוא שחניכיים ושיניים בריאות זקוקות לניקוי אחת לחצי שנה. לעומת זאת, אם יש לכם בעיות בבריאות הפה, חשוב שתלכו לשיננית אחת לשלושה חודשים כדי לבצע ניקוי יסודי. הליכה לשיננית פעמיים בשנה יכולה לעשות פלאים לבריאות הפה שלכם, ואצל ד''ר צרפתי תוכלו ליהנות מהטיפולים העדינים, המקצועיים והיסודיים ביותר כיום.


ניקוי שיניים במרפאתנו

המרפאה שלנו שמה לה למטרה להעניק לכל המטופלים שלנו את הטיפולים הטובים ביותר שיותירו אותם עם שיניים וחניכיים בריאות במשך כל השנה. הטיפולים המתקדמים במרפאה שלנו כוללים ניקוי אבנית יסודי במכשור ידני שמאפשר לשינניות להגיע לאזורים בפה שלא ניתן להגיע אליהם עם מברשת שיניים וחוט דנטלי.

בנוסף, הטיפולים במרפאה שלנו כוללים שימוש במכשיר אולטראסוני שמשדר גלים זעירים שמסירים את רובד הפלאק מהשיניים בלי לפגוע בציפוי העדין שלהן. הודות לטיפולים המתקדמים והשינניות המקצועיות במרפאה של ד''ר צרפתי, החניכיים והשיניים שלכם יהיו בריאים יותר מאי פעם, ואתם תוכלו לחייך חיוך רחב ומלא חיוניות.


שלכם

ד"ר איב צרפתי

© 2018 Dr. Sarfati Dentistry / ד"ר איב צרפתי מרפאות שיניים

bottom of page