top of page

שיקום הפה: פתרונות מתקדמים לחיוך מלא ובריא

במרפאת ד"ר צרפתי, אנו מתמחים בשיקום הפה, תהליך רפואי חשוב המתמודד עם אתגרים כמו חוסר שיניים, הנגרם לעיתים עקב עקירות או עששת. שיקום הפה אינו רק עניין של אסתטיקה; הוא חיוני לתפקוד הנכון של הפה ולשמירה על בריאות הפה והחניכיים.



מקרים הדורשים שיקום פה

חוסר שיניים עקב עקירות: הורדת שן יכולה להיות נחוצה במקרים של עששת מתקדמת, דלקת חניכיים חמורה, או פציעה. חוסר שיניים יכול להשפיע לרעה על היכולת ללעוס ולדבר, וליצור תחושת חוסר נוחות בחיי היומיום.


פגיעה בשיניים עקב עששת: עששת היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בפה. במקרים של עששת חמורה, ייתכן שלא ניתן יהיה לשמר את השן, ויהיה צורך בטיפולי שיקום.


פתרונות שיקום הפה

אנו במרפאת ד"ר צרפתי מציעים מגוון רחב של פתרונות לשיקום הפה, המותאמים אישית לכל מטופל:


שתלים דנטליים: שתלים הם פתרון מוביל לחוסר שיניים, המעניק מראה ותחושה טבעיים. השתל משולב בעצם הלסת ומשמש כבסיס לשן מלאכותית.


גשרים וכתרים: למטופלים עם שיניים חסרות או פגועות, גשרים וכתרים יכולים להוות פתרון יעיל. כתרים משפרים את המראה והתפקוד של שיניים פגועות, בעוד גשרים משמשים להחלפת שיניים חסרות.


טיפולים אסתטיים: טיפולים אסתטיים כגון וינירים והלבנת שיניים יכולים לשפר את המראה הכללי של החיוך ולתת מראה צעיר ובריא יותר.


למה לבחור במרפאת ד"ר צרפתי לשיקום הפה?

במרפאת ד"ר צרפתי, אנו מבינים את החשיבות של שיקום הפה לא רק מבחינה פונקציונלית, אלא גם מבחינה רגשית ואסתטית. אנו מציעים פיתרונות מותאמים אישית, המתבססים על הצרכים והרצונות של כל מטופל. צוות המרפאה שלנו מורכב ממומחים בתחום הדנטלי, עם ניסיון רב בביצוע טיפולים מורכבים ומדויקים.


אנו מזמינים אתכם לקבוע פגישת יעוץ במרפאתנו, כדי לקבל הערכה מקצועית ותוכנית טיפול מותאמת אישית, שתחזיר לכם את הביטחון בחיוך שלכם.




© 2018 Dr. Sarfati Dentistry / ד"ר איב צרפתי מרפאות שיניים

bottom of page